Mert kell egy CSAPAT !!!


Mert kell egy CSAPAT!!! /Egy ilyen tájhoz…/

Táj…

…és csapat

A LENGETÉS HELYE

Könnyeim hullanak, folyatják a vérem,
de hallgatom dalod, ritmusod is érzem
Vigasz vagy, amikor bántanak, vernek,
gyógyírt nyújt mindenért tájtiszta szerelmed.

Szívemet birtokló,  gyönyör-szelíd vadon,
szépséges Balaton, tündéri csillagom!
Teérted ég bennem az örökös vágy is!
Veled leszek mindig, egész a halálig.

Fotókat bámulok, követek sok írást,
magamra veszem a nevetést, a sírást.
Két látogatás közt, míg nem vagyok nálad,
a Balatoniwiwen lengetem e vágyat.

————————————————————————————————————————————–

NÁLUNK  MINDIG  FŐSZEZON  VAN

A Balatoniwiw közösségének ajánlom

Nyilatkozik, s mint a gomba
úgy növekszik szívünk hite,
nálunk mindig főszezon van,
a Balaton, az az ige.

Megerősít a közösség,
szerelemről szól a fáma,
mindnyájunkat megöleli
a világnak legszebb tája.

Elragadó történetek,
szavak, fotók lelkesítnek,
Balaton, te maradj öröm
téged vágyó Biwiw-szívnek!

———————————————————————————————————————-

TÁJ ÉS CSAPAT

Az internet remek, izgalmas, nagy kaland,
található rajta jó csapat számtalan.
Balatoniwiw a csúcsközösség neve,
balatoni tájhoz idomul mindene.

Szíve érte dobog, összes porcikája
világ legszebb tavát s környékét imádja.
Helyet ad kérdésnek, a választ is mondja,
bemutat mit lehet, felelős a gondja.

Akad itt jócskán, ami szemnek ingere,
e fórum nagyszerű örömök színtere.
Táguljon ki kedved, lobogtasd meg magad,
szerelmes Balatont szóljon szabad szavad.

Fotó, film, blog, vers, balatoni bájjal
gyönyörködtet téged, ússzál hát az árral,
felejts el bajokat, könnyeket, haragot!
Élvezd ezt a csodát! A tájat, a csapatot.

———————————————————————————————————–

Mindenki hozzáteheti a birtokában lévő találkozós fotókat! Aztán ezt is viszem, visszük tovább!

MERT KELL EGY CSAPAT !!!

A Karcsi által a régi biwiwen ehhez hozzátett fotókat megpróbálom beszerkeszteni.:

A csapat!

P1140938

P1140916

P1140915

P1140914

069

058

051

026

020

015

013

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Reklámok

18 thoughts on “Mert kell egy CSAPAT !!!

  1. Valóban gyakorolni kell, akkor jön elő a dolog nyitja! Ez biztató megállapítás…

  2. Mindezek után mégis jött egy lehetőség, amit megpróbáltam /előtte nem jött/, és bekerültek az alapanyagba a kívánt fotók.
    Ennél a bejegyzésnél ez rendben is van, de mi lesz akkor, ha valaki nem a saját bejegyzéséhez akar fotókat tenni, hanem másokéhoz hozzászólásban? Mint ahogyan Karcsi szerette volna ezeket ide, de nem engedte neki a rendszer.

  3. A médiatárban még az is szerepel a fotók mellett, hogy ebbe a bejegyzésbe lettek feltöltve. De minek írja ki ezt, ha ugyanakkor itt nem láthatók azok a képek.

  4. MEGPRÓBÁLTAM, A MÉDIATÁRBA BE IS KERÜLTEK A FOTÓK, DE HIÁBA VOLTAM E BEJEGYZÉS SZERKESZTÉSÉBEN, NEM VOLT MIRE KATTINTANI, HOGY BEILLESSZEM ÉS KÖZZÉ TEGYEM, AMIT HOZZÁCSATOLTAM FOTÓKAT. íRÁSBAN ENGEDETT SZERKESZTENI, DE NEM ENGEDTE, HOGY FOTÓKAT TEGYEK BELE UTÓLAG. KÁR.

  5. Klárimimi, nagyön örülök, hogy megjelentél! :-) Zseni nem is leszek, de remélem a legjobbakat, hogy talán csak gyakorlat kérdése a tájékozódás és mozgás az új oldalon, csak ez még messze van. De tavaszra jobban fog menni!

  6. Beusnak: Nem a wordpresssben maradtam bent, hanem a Post Balatoni WIW ben. S ugyanazzal a névvel, a kaszabela1000-el, nem a másikkal, a kempite2013-al. De azt hiszem, lassan gördülnek néha a dolgok, és hamarabb néztem vissza mint ahogyan a rendszer reagált volna kilépésemre.

  7. Akit egyszer megcsípett a darázs, azt ettől fogva csak véletlenül csípi meg, egyébként nem! :-)

  8. Nagyon örülök Nektek!! Beus nagy nehezen az este benavigált. Lehet, hogy azóta el sem mentem.
    Beusnak ezer köszönet!!! Béla zseni vagy! Remélem nem tévedek el és még halljátok a hangom, ha
    nem akkor is itt vagyok a Balatonnál csak eltévedtem.

  9. Mert kell egy csapat, jöjjenek a szememből a könnyek a képek, a régi szép emlékek!
    Na én nem tudtam ide bemásolni a képeket, nem kínálja fel a lehetőséget.

  10. Ez azért van, mert ugye két blogod van, az egyik a te privátod, a másik a biwiw, te innen ugyan kilépsz, de a privátodból nem. Sőt hogy fokozzam, még esetleg a gravatarból is ki tudsz lépni :) Én személy szerint ezért megszüntettem a saját blogot, amikor a biwiw-hez csatlakoztam, de az megint kemény dió, tehát inkább hagyd most azt.

  11. Most újabb bajság van… Hiába lépek ki, utána mégis bent vagyok újabb belépés nélkül. Ezt /sem/ értem.

  12. Nagyon klasszul áthoztad!!!! Ügyes!!! Meg ez!!! Még a végén te leszel az “osztály” első :) Örülök :) Küzdj tovább!!!

  13. Áthoztam ide, de a biwiwies hozzászólásokat nem, hiszen azt csak a linkkel tudtam volna, de ha megszűnik egyszer, akkor nem lesz, ha csak ivcsek el nem menti. A világhálón ott marad, ha már a NING-nél nem leszünk /ivcsek mondta/, de nem biztos, hogy a link sokáig élne /szerintem/ Így hát, aki megteszi, tegye ide is a korábban már csatolt fotókat! Köszönöm!
    Mert kell egy CSAPAT!!! :-) Azért lesz valahogy, már alakul, talán még én is megmaradok…

Vélemény, hozzászólás?

