Bélának a Szent-György hegy


6 thoughts on “Bélának a Szent-György hegy

  1. Amit Ivcsek mond, azt nem tudom követni :-(, de ha a youtube-n megmutatkozik a beágyazási kód vagy embedizé, akkor azzal beilleszthető lesz. De én hiába néztem ott, nem találtam. Majd megnézem újból.

  2. Szerintem beágyazott kóddal lehet a videót beilleszteni. Ezt ahogy István már a másik bejegyzésnél írta a Youtubos videó oldalán lehet kimásolni.

  3. Úgy értem, a két másik, fölösleges személyem lett törölve, de nem biztos, hogy sikerült…
    Remek a profilképed, Beus!

  4. Köszönöm a fáradozásodat Majd szeretném én is feltenni, ahogy a többi volt anyagomat is, de akkor lesz ez működőképes dolog, ha lesz majd saját lap is, amin elő lehet keresni X vagy Y anyagait.
    Én azt tapasztalom, az a helyzet most, hogy csak a legfrissebb anyagokkal lehet foglalkozni. A korábbiakat csak hosszas keresgéléssel, visszagörgetéssel lehet elővenni sajnos.De a kedvemet az veszi el elsősorban, hogy kitöröltettem innen is meg a wordból is, de mégis ott vagyok, :-(

  5. Asszem ezt a videó dolgot még nekem is gyakorolnom kell :( De legalább a link már itt van!!!

    • mögoldottam utólagos engedelmeddel:)
      (a lényeg a you tube videó alatt van egy olyan, hogy megosztás, ott a beszúrás opciót válaszd, másold ki Ctrl+c – vel és illeszd be &trl+v -vel a bejagyzés ablakba, de html nézetben, és válts vizuális nézetre) mentés előtt meg tudod nézni az elölnézeti képet a publikációshoz hasonló jobb fenti gombbal…

Vélemény, hozzászólás?

