CSACSKA TÖRTÉNET


CSACSKA TÖRTÉNET

 

A tóparton meztelen lányok táncoltak,

karcsúak voltak az utolsó szálig,

combjaik között virágok pompáztak,

illatuktól bódult maga a nyár is.

Derékig leért a hajuk bőven,

keblükön rózsás és barna csillagok,

én a fűzfák mögül lestem őket,

szívem majd’kiugrott, szemem csillogott.

Éppen leszállt a csendesülő alkony,

a felhők ezernyi színben ragyogtak,

a lányok észrevettek, nevettek nagyon,

kedves mozdulattal csókokat dobtak.

Hirtelen szél támadt, ez kellett nekem,

ingem-gatyám adtam, vigye messzire!

A partra rohantam, táncolni kezdtem,

hátha megnyílik valamelyik szíve.

Körülvettek finom, légies tánccal,

aztán visítva száz kézzel megfogtak,

megcsiklandoztak kötéllel, lánccal,

végül a tónak közepébe dobtak.

Testük öreg lett, feketébe bújtak,

hangjuk meg rekedtes, durva, goromba,

seprűre ültek, zajongtak, vadultak,

majd hazarepültek mind a pokolba.

Megtekintések: 47

KORÁBBI HOZZÁSZÓLÁSOK:

HozzászólásokMelnyák Józsefné Arany Klára által a November 29, 2011-on 9:24am-kor

…és akkor jöhet a hideg víz!!

HozzászólásokBánki Károly által a November 29, 2011-on 7:46am-kor

Így bízzon az ember a nőkben…

HozzászólásokKasza Béla által a November 28, 2011-on 5:12pm-kor

Álom is volt, vagy inkább álmodozás. Attől lett happy end, hogy nem volt valóság. Habár amit az ember elképzel, az kicsit valóság is… Szóval, valóban megúsztam.  Ők meg legyenek boldogok a seprű nyelén :)

HozzászólásokNagy Kornélia által a November 28, 2011-on 5:02pm-kor

Nekem a János vitéz élményei keveredtek a versedben a Tündérország és a boszorkányok jeleneteiből összeálmodva, tényleg olyan mese-álom keverék, Béla vitéz! :)

HozzászólásokKasza Béla által a November 28, 2011-on 3:01pm-kor

Jeleztem volna, ha átírás , Erzsi barát!

HozzászólásokKasza Béla által a November 28, 2011-on 2:47pm-kor

A Tizenkét hattyúra már nem emlékszem, a gésákat pedig csak a közelmúltban láttam, a vers meg kétéves tán.

HozzászólásokMelnyák Józsefné Arany Klára által a November 27, 2011-on 6:16pm-kor

Akkor Béla ezt szó szerint megúsztad.

HozzászólásokSchubert Erzsébet által a November 27, 2011-on 4:31pm-kor

Vajon a 12 hattyú meséjét írtad át Béla barát, vagy a Boromisza akvarel balatoni gésáinak  hatása alatt született a költemény?

HozzászólásokNagy István által a November 27, 2011-on 11:04am-kor

Béla,…..így jártál,………miért vágytál ennyi nőre egyszerre:)))………Még szerencse, hogy jó úszó lehetsz, mert valahogy csak kijöttél a tóból:)))

Reklámok

7 thoughts on “CSACSKA TÖRTÉNET

  1. Én már odaát is kommenteltem, most aktualitása miatt írok: hétvégén verőfényes napsütésben sehol sem láttam a meztelen lányokat fürödni, az Ocho Macho együttes szavaival: sajnos szemembe sütött a nap.

  2. Korábban említettem, hogy sokáig tart majd, hogy utolérjük magunkat. Pl. Felteszem majd sorban a balatoni anyagaimat /nem a fotókat/. A balatoni verseimet, a balatoni kirándulásbeszámolóimat és a látogatási naplók részleteit. Ez kb 220 bejegyzés. Ha háromnaponta csinálom, akkor két esztendő kell hozzá. Utána jöhetne minden más… közben az aktualitás is hozna új anyagot, ha pedig netalántán elmegyek a világ közepére, arról soron kívül illik beszámolni. És ha mindenki így csinálja, közben pedig el akarunk olvasni mindent, az lassítani fogja a dolgok menetét, vagyis az utolérés ideje kitolódik. Lehet persze kisebb ez a szám, ha több anyagot egyben teszünk fel, de úgy hosszabb lesz, és esetleg emiatt nem nézi meg más. :-(
    De azért csináljuk, csinálom… Mert kell egy csapat, és /szerintem/ van is csapat!

  3. Ezt próbaképpen tettem fel, hogy kiderüljön, milyen az, ha a korábbi anyagot az akkori hozzászólásokkal együtt tálalom. Persze azt még nem tudom, teszek-e fel nem balatoni témájú verseket, mint amilyen ez is.

Vélemény, hozzászólás?

