Ricsinek hála!!! Nézzétek mit találtam a Youtube-n!


7 thoughts on “Ricsinek hála!!! Nézzétek mit találtam a Youtube-n!

  1. A Vöröstó fás legelő pedig egy tartozást jelent. Elbicikliztem egykor Vöröstó és/emlékezetem szerint/ Barnag között, és lestem, hol vannak a 4-500 éves tölgyek és gyertyánok. De nem az út szélén voltak és sűrű növényzettel kísért volt az az út, nem látszódott semmi, ami mögötte van. Így anélkül mentem tovább, hogy láttam volna, amit eredetileg akartam… De majd legközelebb!

  2. Nagy adag csodát kaptam, miközben végignéztem. Az ismerős helyek megremegtettek, a kevésbé ismerősök kíváncsivá tettek…

  3. Emlékszem a filmre, nagyon remek anyag. Most nincs “fülem” a hanghoz, majd holnap …

  4. Bámulatosan szép és igényes alkotás, a cselling páfrány 17.26-nál jön be, amiről a Kasza Béla készülő (nyomtatásra váró) könyvében olvastam először.

Vélemény, hozzászólás?

