Sirályos….


Egyszer volt, volt…. és lett belőle egy írás. És áthoztam ezt a kis írást most ide. Leporolva és frissítve az egyszervoltot….

Mert régebben beszéltünk róla, illetve Karesz akkor mintegy ‘kifogásolta’  azt, hogy miért nem magyar – a pannon táj, meg sirályok…. Megpróbáltam valamit elsőre, másodikra és harmadikra és még sokadikra sem ment a dolog, mert a zenének volt valami baja. Nagyon sokadikra azért valamit összehoztam.  Sirályos dolog lett…. (mint ez az idei képem)

Kép

 

Itt megnézhető a Sirályos_1.0 – ezen a linken elérhető az internetes verzió.  A kliphez a fotókat még anno a régi biwiw oldalra feltöltött fényképeitekből válogattam – utólagos engedelmetekkel – nagy köszönettel. Ha mégis / esetleg van, akinek ez így nem fér bele, akkor kérem írjon, és kiszedem a fotóját.

3 thoughts on “Sirályos….

  1. Nekem akkor nagy örömet szereztél, igaz nem nézték rongyosra a videót, de én vagy 10-szer végignéztem. Azt bánom, hogy amikor Siófokon a Balatoni halak napján fellépett a Kiscsillag, akkor a kivetítőn nem ez a klip ment. Most már 5-en lájkoltuk, talán nem bántad meg, azt a sok fáradságot.

Vélemény, hozzászólás?

