Mai naplemente,két nevezetes hellyel az “előtérben”! Ricsinek és Bélának!


Reklámok

14 thoughts on “Mai naplemente,két nevezetes hellyel az “előtérben”! Ricsinek és Bélának!

  1. Igen, igazad van. 1986-ban voltam a Hegyestűn először 2,5 gyerekemmel :-) és az anyjukkal, nagy Polskival már akkor fel lehetett menni, most azzal már kevésbé, mert nincsen nagyon forgalomban, de egyéb autókkal igen… :-) Aztán talán 2003-ban biciklivel a barátommal, majd 2010. őszén Zsuzsával. Amit írtam kukucskut, lehet, hogy rutén, ruszin vagy más…

  2. Igazából,nem arra gondoltam,hogy együtt voltatok/mert arról tudnék/,de emlékezek,hogy a Ricsi is,és Te is Béla írtál hegyestűről,még korábban…..:)

  3. Én sem a fogát néztem, csak arra gondoltam, Marcsi tévedésben van, hogy Ricsivel a Hegyestűre kirándultunk együtt. Ugyanis a Kis-Hegyestűre, ami annak közelében van. /Van még Lapos-Hegyestű is/. De voltam a Hegyestűn 3x és valóban kedves hely számomra. Ricsinek se lehet közömbös, hisz ő is szerelmes az egész balatoni tájba!
    A tv-ből tudom, a Klárimimi által említett közmondás /ajándék lónak…/ ukránul így hangzik: Szuvenyír nyihaha nye kukucsku protku.

  4. Ajándék lónak nem nézzük a fogát, csak örülünk neki. Nem nekem lett címezve, de én örülök neki.
    Egyszer össze kellene gyűjteni ezeket a csodálatos naplementéket.

  5. Látványilag érthető, de mitől közös ebben Ricsi és én? A naplemente viszont nagyon tüzes, kár lett volna kihagyni!

  6. Köszönöm az ajándékot. Sajnos ezeket a felhőket nem ismerem fel. A házakat se nagyon. A többi látható leginkább tótis. Nagyon kíváncsivá tettél.

Vélemény, hozzászólás?

