Másfél millió lépés 32 év múlva.Balaton felvidék.http://youtu.be/9xmrKxLzTCY


6 thoughts on “Másfél millió lépés 32 év múlva.Balaton felvidék.http://youtu.be/9xmrKxLzTCY

  1. meggyőztetek, meg fogom nézni, mert annyira kíváncsi vagyok, de akinek a Rockenbauer Pál az etalon…

  2. Most nem néztem végig, de anno a TV-ben láttam és arra emlékszem, hogy nekem hiányoztak az
    emberek, úgy éreztem, hogy eltűntek vagy csak félek, hogy egyszer tényleg ez történik.

  3. Nem merem megnézni, olyan erősen él bennem az eredeti, amit vagy tízszer láttam már. Félek a csalódástól.

Vélemény, hozzászólás?

