Felismeritek?


hajó

Kis turpisság is jelen van:)))

13 thoughts on “Felismeritek?

  1. Említettem hogy van egy kis turpisság a dologban, mert a hajó oldaláról eltüntettem a nevét, az orr részről a jellegzetes ábrát, és kéményből egy kis füstöt is “előcsalogattam” . Ez egy eredeti tervrajz alapján készült kis modell, mely a Helka névre hallgat. Rövid riportot láthattok ezen a linken a hajómodellezésről, és itt látható a vízen működés közben a hajócska http://videotar.mtv.hu/Videok/2013/07/25/11/Balatoni_nyar_2013_julius_25_.aspx 39′ 12″-nél kezdődik az összeállítás

  2. Hát már végignéztem mindent ami nekem van képen a Balatoni hajókról,de feladom. Nem tudom melyik az. Kíváncsi vagyok nagyon. Az orr része hasonlít a ” Kelén” -re,de az kajütös volt.

  3. Makett, az biztos, az nem egyértelmű, hogy a Helka/Kelén utánzata, vagy a szerencsétlenül járt és elsüllyedt hajót ábrázolja. Én az előbbire szavazok, csupán a fehér szín hiányzik.

Vélemény, hozzászólás?

