Fohász


Fohász...

9 thoughts on “Fohász

  1. Széles Kinga
    Kőkereszt

    Feszület az útnál, én előtte állok,
    Meg ne hallja senki, némán kiáltok,
    Igazítsd léptemet, jó irányba menjek,
    Szemeddel kövess, és én is követlek.

    Egyszer már leírtam Neked ezt a verset, most újból.

    • Marcsi! Nagyon igaz ez, én amikor ez a fotó készült egy kórházi kezelés után voltam, és volt mit megköszönni, és miért fohászkodni. És valóban megnyugvás volt akkor azon a helyen!!!

Vélemény, hozzászólás?

