Hegyestű


Hegyestű

8 thoughts on “Hegyestű

  1. Igen. Addig csak a hegyet láttam, és a két személyt is csak sejtettem.Nagyban már a vadrózsát felismertem, Nagy Rózsát nem, az a férfi akár lehettél volna Te is, István, de már tudom, nem Te voltál.

  2. Én kinagyítottam, de csak a vadrózsát ismertem fel, a két személyből pedig csak az egyiket. De nem árulom el, kit véltem felismerni, hátha tévedek…

    • Béla, mi nem tudjuk kik ők, csak pont ott voltak amikor fotóztunk…………….A vadrózsát csak kinagyítva ismerted fel? :))))

  3. Nagyon jó háttér a fényképezkedéshez, de ki kell nagyaítani a képet, hogy látni lehessen ki is van rajta, úgy látom nem ismerősek.

Vélemény, hozzászólás?

