„Széptájú Somogy! Szívemre nőttél!”


Kép

Az alábbi kedves hozzászólást kaptam Arany Klárától a Jer, nézd a Balatont…  a hullámok lágy tánca c. bejegyzésemhez és ezt most post formájában szeretném is közzétenni.

“….. Józsi, megengeded,hogy itt elmondjak valamit? /Kizárt dolog, hogy önálló munkára képes leszek , még egy kép erejéig sem/. Köszönöm, kezdem. Ma voltam a könyvtárunkban és találkoztam egy könyvvel Széptájú Somogy! Szívemre nőttél! a címe. Ezt is Zentai Gabriella válogatta és szerkesztette, mint a Jer, nézd a Balatont. Hasonló, mert egy vers és egy festmény, elég sok a balatoni vonatkozású, de nem hiányzik belőle pl Nikla sem a Berzsenyi kúriával vagy Visz Kunffy képpel. Kinek a verse van mellette nem tudom. Egyet megjegyeztem ez biztos Takács Gyula Balatonparton és Iványi Grünwald Béla festménye Balatonlellei búzaföldek 1935.
Nem hoztam a linket, de könnyen rátaláltok itt a neten, lapozgathatjátok is. Megsúgom, hogy nem 4 csak 3.ooo.-volt kiírva. 

Azt tudom, hogy Józsi Te elolvasod, de reménykedem, hogy más is jár erre….”

Kedves Klári köszönöm – köszönjük ! Utána is jártam a dolognak gyorsan: Íme egy írás róla itt:   http://tavok.hu/szeptaju-somogy-szivemre-nottel/

és az említett on-line verzió linkje itt —>  http://tavok.hu/somogy/-somogy.swf

Remélem más is bele fog lapozgatni. Első körre teccős (nekem) !

One thought on “„Széptájú Somogy! Szívemre nőttél!”

Vélemény, hozzászólás?

