Ne féljetek, még nem jött el az én időm :)


Ne féljetek, még nem jött el az én időm

Reklámok

3 thoughts on “Ne féljetek, még nem jött el az én időm :)

  1. Béla, nagyon előre szaladtál. El fog jönni az ideje nem is olyan sokára. Jelen állás szerint úgy néz ki,
    hogy az én nyaram az idén talán kimarad. Azért reménykedem.

  2. Dehogyis… éppen ellenkezőleg! Azt mondja ez a hójampi is, hogy még nem jött el az ő ideje. De mivel annyira jóképű /magamról mintáztam :) /, adtam neki egy lehetőséget, hogy megmutassa magát. Szépen be van gombolva a kabátja, de ha hirtelen nagy meleg jönne, kigombolkozna. Merthogy tegnap és ma hideg volt és nagyon van is, ezért mert előzetesen megmutatkozni. Egyébként pedig a téli hóember kabátban jár, nem félmeztelen.
    Hamarosan jön a nyár, az érettebb hölgyek nyara! Okt.közepén. Irány a Világ Közepe!

  3. Béla, te ma gonoszkodsz velem!!! Van szived hóembert kirakni, amikor nyári napsütésre vágyakozom???

Vélemény, hozzászólás?

