Cukini virág, Malackrumpli és a fekete bárány


Rendhagyóan, távirati stílusban, hogy lássátok érdekes témát, gyorsan is ki lehet ajánlani:)

Sok link, ezek mögött blogbejegyzések, (de a blogok teljességükben is érdekesek és követésre érdemesek), képek videók: egy elvarázsolt világ mosolyra és könnyre fakasztó, irigyelni való hitről és kitartásról tanúskodó történettel. A sikerrel kezdjük, mert annak fényében érdekes a kudarc tálalása és vállalása. Az év gasztronómiai slágere a Balatonnál szerintem idén a Malackrumpli volt. Biópiac és bisztró, Balatonfüreden a kempingnél, időszakosan, mert hogy legyen mit árulni, sütni-főzni, bizony termelni is kell.

Mondhatni a kirakat csillogó, de nem minden csillog ami fénylik. Szóval egy sikertörténet és egy bukás képei naplóbejegyzései… Két csodálatos ember története, a Balaton-felvidékről, onnan is Henyéről: melyről azt gondolhatod: ott lehet csak igazán henyélni? JÓL GONDOLOD! De akár az ellenkezője is igaz lehet!

2 thoughts on “Cukini virág, Malackrumpli és a fekete bárány

  1. Én elolvastam, megnéztem mindent, de ezt nekem egyszer nem elég. Remélem sikerrel jár a család.
    Kár, hogy tőlem igen messze esnek. Sarkantyuka nagyon meglepett, nem gondoltam sosem,hogy ehető.

  2. Bevallom, nem néztem, nem olvastam el mindent. A blog tartalmában vannak számomra is elfogadható bölcsességek, igazságok, a hölgy előadásmódja tetszett, és az is, hogy tyúkhúrról, pitypangról, csalánról meg nemtommiről úgy beszélt, mint táplálékról. Ez számomra nem volt újdonság, és már régóta eszem ilyesmit, kevéske kivétellel mindig nyersen. Nem energiát remélek tőlük, hanem egészséget, hisz a friss zöld ezt segíti elő, a nevezettek meg kifejezetten gyógytáplálékok. A véres birkafej persze már nem volt lélekemelő látvány… Valószínűleg nekem is lesznek problémáim, amikor “gyüttment” leszek végre, vagy “bebíró”, de már alig várom, hiszen Isten ellen való vétek, hogy ezzel a szerelemmel nem ott élek, ahová a szerelem köt!

Vélemény, hozzászólás?

