Voltam “otthon”, A SZENT GYÖRGY-HEGYEN


Szeptember első felében kirándultam a világ közepére, ami nagyon jót tett nekem. Ezúttal egyedül mentem, de a Balaton minden körülmények között szeretni való csoda!

Első napom a Szent György-hegyre vezetett, és ott töltöttem az éjszakát is, a hegytetőn, a szabad ég alatt. Írok róla majd blogbejegyzést, amikor fotókkal is támogathatom, ezt a két verset előlegnek szánom.

A SZENT GYÖRGY- HEGY  TETEJÉN

Csillag alatt, felhő alatt

a Szent György-hegy tetején,

nem baj, ha a derékaljam

hepehupás, kemény.

Fülem nyitva, figyelem

az éjszaka sok szavát,

szívem remeg, átélem

e szép szerelmes csodát.

——————————

HAJNAL A HEGYTETŐN

A pirosló hajnal,

e csókos üzenet,

a hegy szeles

tetején

egyedül talál.

Amerre csak nézek

énfelém integet

és megtölti szívemet

élettel a táj.

—————————————————————————————————

Régebbi reakciók:

Megtekintések: 43

HozzászólásokKasza Béla által a Szeptember 23, 2011-on 11:11am-kor
Köszönöm “lányok”, nagyon örülök, hogy elnyerte a tetszéseteket. Igen, részemről szerelem ez, és meg szeretném osztani másokkal az élményeimet, érzéseimet. Remélem hamarosan feltehetem a képes beszámolót is.
HozzászólásokM.Simon Katalin által a Szeptember 22, 2011-on 9:29am-kor
Ez már tényleg szerelem, nem fér hozzá kétség! És amiért hálás vagyok, hogy részesévé teszel bennünket is.
HozzászólásokNagy Kornélia által a Szeptember 21, 2011-on 3:08pm-kor
…avagy a világ tetején! A legjobb helyre mentél, hogy feltöltődj! Ilyen szép versek után nagyon várom a képes beszámolót is!
HozzászólásokKasza Béla által a Szeptember 21, 2011-on 1:20pm-kor
Végtelenül tudok örülni, ha valaki hozzám hasonlóan ilyen lelkesen beszél erről a csodálatos helyről. Tényleg az egyik legszebb panoráma, és legszebb kirándulóhely. Az élmények pedig, amik itt érhetik az embert, örök életre szólóak. Ez a déli rész, itt kevéske bazaltorgona van (látjuk is). Balra fent a Fenyő-szirt a messzire látó és messziről is látható fenyővel (ott is voltam most újra), ez a jegenye pedig Sz.P. háza közelében van. Köszönöm a fotót és a hozzászólást.
HozzászólásokSchubert Erzsébet által a Szeptember 21, 2011-on 1:05pm-kor

Ott vannak a legszebb bazalt oszlopok…üdvözlöm őket! A legszebb kiránduló helyek! A legszebb panoráma! A legszebb élmények egyike…

HozzászólásokKasza Béla által a Szeptember 21, 2011-on 12:25pm-kor

Örülök, hogy Te is barátja vagy a Szent György-hegynek.

Hűvös szél fújt egész éjjel, de felöltöztem, nem fáztam. Nem csak a ruha, a rendkívüli élmény is fűtött.

HozzászólásokBánki Károly által a Szeptember 21, 2011-on 12:15pm-kor
Azért hajnalban már igencsak hűvös volt az idő, de te Béla nagyon edzett vagy. A Szent-György hegy közös barátunk, bár igaz én csak idén fedeztem fel a korábbi bejegyzéseknek köszönhetően.
HozzászólásokKasza Béla által a Szeptember 21, 2011-on 11:43am-kor
Köszönöm a verset, István, nagyon elemedben vagy, és nagy igazságot írtál.  Marcsi, örülök, hogy tetszik.
HozzászólásokTicz Mária által a Szeptember 21, 2011-on 11:32am-kor
Béla! Remek! ….:)
HozzászólásokNagy István által a Szeptember 21, 2011-on 11:30am-kor

A Szent György-hegy, mint mindenkor

Csodálatos lehetett,

Nem meglepő, hogy első utad

Hazafelé vezetett.

2 thoughts on “Voltam “otthon”, A SZENT GYÖRGY-HEGYEN

Vélemény, hozzászólás?

