“Az ősz egy második tavasz, amikor minden levél virággá változik.”


Reklámok

12 thoughts on ““Az ősz egy második tavasz, amikor minden levél virággá változik.”

  1. Nagyon szép képek! Az ősz itt van, és színeit megcsodáltuk a világ közepén is. A hangulat ennyi szépség láttán tavaszi. :)

  2. Én ezen képek után a növényeket ma nem fotóztam, hanem ettem. Rengeteg fekete erdei szedret, kökényt, és csent szőlőt. Tele vagyok hát energiával, és izomlázzal :)

  3. Én is a címre kaptam fel a fejem, de a képek is remekül szemléltetik. Nagyon belendültél Marcsi, ezek a sorozatok igazán értékesek.

Vélemény, hozzászólás?

