A Világ közepén


CAM00314 Még a gombák is szív formájúak :)

DSCF6860 Bár így nem látszik, de a háztábla:  Mennyország krt. 1-9 :)

DSCF6862 Az esőbelálló

DSCF6863 Rajta kaptam őket :)

DSCF6865 Ezt írták a naplóba
DSCF6866 Én is írtam, közben Bélával beszélek

DSCF6867
DSCF6868 Rami
DSCF6889 A hegy tetején a Badacsony is eltörpül :)

DSCF6892 “Én a világ közepééén, táncol a szívem…” (Vénusz)

DSCF6902 Elégedett fáradsággal

Végre eljutottunk a Szent-György hegyre!

A Béla telefonos segítségével (még egyszer köszi!) a kék vonalon eljutottunk Nemesgulács felől a Kasza Béla Esőbeállóhoz, ahol épp akkor írt egy család a Látogatási naplóba (fotó), majd én is írtam, hogy mit, majd egyszer talán megtudjátok ;), közben Béla tovább navigált minket. A felső teraszig jutottunk, de onnan nem fordultunk vissza, így a bazalt orgonák, és a csoki evő hely elmaradt (így lesz okunk újra mászni). Lefelé a fiúk irányításával, a piros vonalat választottuk. Kicsit nehezebb terep volt, mint felfelé. Innen tovább Tapolcára mentünk fotók a következő bejegyzésben.

11 thoughts on “A Világ közepén

  1. mert bennem van a fény….:) A legjobb ezekben a fényképekben, hogy mindenki mosolyog ránk.. és bár nem látod tudd, hogy mi is mosolygunk itt a monitorok előtt !

  2. Klassz volt nagyon, de látszik, hogy nincs hozzá szokva a szervezetem a gyalogláshoz, mert izomlázam van, és remeg a lábam, hosszú napom lesz ma :) Az a helyzet, hogy két hetente, vagy legalább havonta fel kellene szaladni valami hegyre, hogy formában legyek :) De az jutott eszembe, hogy valamikor tavasszal, asszem a Badacsony túra után mondtam, hogy remélem ősszel eljutunk az Esőbeállóhoz is, és lám csak akarni kell, sikerült. :)

    • A tegnapi 16 km,kissé viszontagságos mai estét vont maga után…Hááát asszem kivagyok,vagy KI vagyok????
      itt fáj ott fáj……de majd rendbejön……:) azért reggel újra elindulnék ám…..:)

      • Én is szívesebben túráznék holnap a badcsonyi bújdosók lépcsőin munka helyett.

  3. Nagyon örülök, hogy ott voltatok, és jól éreztétek magatokat. Számomra mindig különös öröm, amikor a barátaim élik meg a szerelmes tájjal való találkozás csodáját. Van miért visszamennetek, bizony. De a piros út is érdekes és szép, és még számos jelzett és jelzetlen útvonal is a hegyen. Egészségetekre, köszönjük a beszámolót!

Vélemény, hozzászólás?

