Sziklák ura


Nem olyan régen még az ősszel, Bélával elindultunk sziklát keresni… erről szól ez a kis képes beszámoló. :)

Merre menjek, melyik úton? Hol lehetnek azok a félelmetes sziklák? :)

5

Itt csak összemorzsolt kis köveket látok, ezeket még tavaly télen törtem apróra! 1 :)

Végre közeledtünk a Kő-óriások felé, gondoltam innen már nem fordulhatunk vissza, lábam néha megremegett….

7

Ekkor feltűntek az első szikla-tornyok, jobbról-balról, egyenesen álltak vigyázzban, szinte remegtek, féltek, hogy az apró kövek sorsára jutnak hamarosan….

2

Eljött a pillanat, ott álltunk szemtől szembe, én egy kicsit lemaradva….. A Sziklák ura ekkor érces hangon köszöntötte, majd megszámlálta az egész szikla sereget…. Félelmetes látvány volt.

Béla óriások

De voltak még nagyobb és erősebb sziklák is, ezek szinte összebújva, büszkén remegve várták a sorsukat…
Arra menjünk tovább, ott még hatalmasabbak vannak!
8

Mentünk fel a lépcsőn egyre magasabban jártunk már…..

11

Végül felértünk a tetejükre, ekkor barátságosan a nyakukba vettek bennünket, megengedték hogy a fejükön megpihenjünk. Innen kitekintve egy fontos gondolatot súgtak nekünk….

6

“A felfedezés ereje abban áll: látni, amit mindenki látott és olyat gondolni róla, amit még senki sem gondolt.”

:))))

Elbúcsúztunk a hatalmas bazalt orgonáktól, ez az utolsó kép ami talán örökre megmarad Bennünk….remélem még látjuk őket hamarosan.

4

Köszönöm, hogy megnéztétek!

5 thoughts on “Sziklák ura

  1. Ricsi, nagyon aktív voltál ma illetve tegnap.. Elszaladt az idő. Így jár az ember ha Balaton körül bolyong.
    Szinte tiszteletet parancsnak a hatalmas Kő-óriások. Fontos, hogy ott álljon előttük egy földi halandó, mert
    akkor látod igazán a nagyságukat.

  2. Egyszer azt mondta nekem itt (vagyis a régi helyen) egy fontos ember, hogy gyönyörüek a csendéletek, de azok még jobb képek, ahol élet van, ahol érzelem van. Hát szerintem, ehhez kellesz a képekre! :)

  3. Azt hiszem , én már tudom melyik az. Ezek a fotók úgy jók ahogy vannak,Béla hiába mondod hogy nélküled jobb volna.A legjobb benne, hogy ott voltatok megint,együtt

  4. Elveszett az első hozzászólásom. mert kinagyítottam az egyik képet és nem tudtam kikeveredni a nagyításból. Szóval akkor jók ezek a fotók, csak még jobbak lennének nélkülem. De ott voltam és ezt nem kerülhetted meg… Lesznek, akik felismerik a sziklákat. Az egyik kakukktojás :)

Vélemény, hozzászólás?

