2013. november 01.


2013. november 01.

Marcsi eljött hozzánk, kocsiba ültünk és irány Tihany. Sajnos kicsit esett az eső, ezért a kocsiban maradtunk, nézelődtünk, beszélgettünk… aztán megláttuk a csodát :))). A parton egy férfi áll egy nem működő távirányítóval és 2 gyermekkel, a vízben pedig a győztest láthatjátok, akinek megengedték, hogy megmártózzon (és nem mellesleg) kihozza a nem működő hajócskát. Marcsi fékezett, lükvercbe tette a kocsit én meg kipattantam és megörökítettem a pillanatot. Sok szeretettel Nektek: Anett

9 thoughts on “2013. november 01.

  1. Hát ha választhatok télen inkább a rajta, mint a benne határozót használom szívesrbben a Balaton esetében. Ha már tél, akkor befagyhatna végre, hogy lehessrn korizni rajta.

  2. Az apuka meg a gyerekek azért nem fürödtek, mert nem úgy voltak öltözve… A fürdő győztes viseletére mondják, hogy ohne oben? Logikus is, hogy nem vizezte össze a zakót és egyebet…

  3. Köszönöm mindenkinek a hozzászólásokat:) Erzsike sokszor elég makacs ez a rendszer, engem sem enged be, bezzeg ha naponta belépek sokkal engedékenyebb… de tényleg.

  4. Bizony! Én semmi pénzért ki nem szálltam volna a kocsiból….:) Bezzeg az Anett! nem is beszélve az emberről a vízben……BRRRRRRRRRRRRR! / Még annyi,hogy szerintem később volt,egy-két nappal/

Vélemény, hozzászólás?

