Szép reggel decemberben


14 thoughts on “Szép reggel decemberben

  1. Erzsike az utolsó balatoni képben van valami plussz, nem is tudom leírni pontosan… kicsit olyan, mintha a nap az ágon ülne (mint Pompom) és a Balaton is csodás a tükreivel! Ezt a képet légyszíves vágd meg photoscape-n (alját mindenképp) és állítsd be a vízszintet, és balról a fa mögül is vágj egy kicsit. Léééégyszzíííííí! és rakd fel nekünk megint!!!

  2. Gyönyörűűű! A helyzet az, hogy ugyan nem a Balatonban, hanem csak a tolnai tájban, de én hajnalonként útban Szekszárdra vezetés közben gyakran hálát adok az Úrnak a sok szépségért, amivel megajándékoz, és mosolyogva megyek dolgozni. Tegnap a deres szántóföld közepén egy fiatal róka vadászot. Gyönyörű volt, de nem tudtam megállni fotózni, így csak a szívemben rögzítettem.

    • Köszönöm Beus :-)..tudod az úgy van, ha nálunk a gép ,kevés a téma,csak egyszer ne legyen nálad,akkor olyanokat látsz ,amit sajnálsz,hogy nem tudtad lefotózni .mégegyszer már nem lesz olyan.A jeges Balatonnal vagyok úgy, hogy évek óta hajtok egy olyan pillanatot amit egyszer láttam de nem volt nálam a gép azóta véletlenül sem sikerült elkapnom.A mosollyal én is így vagyok mint Te ,gyakran kell mosollyal nyugtáznom a Napkelte szépségét

  3. Nagyon jól áll a deres bunda a pitypangnak.Ha a Béla nem írja akkor megkérdezem mi ez a szép virág.
    Erzsike megkerestem, hogy hány óra felé kel is most a nap. Valamikor hajdanán ilyenkor rohantunk a munkába
    és a felkelő napot talán észre sem vettük. Mennyi szépség mellett elszaladhattunk életünk során?

Vélemény, hozzászólás?

