Napnyugta Fonyódligetről


Reklámok

13 thoughts on “Napnyugta Fonyódligetről

  1. Mimi tényleg többször-nézős. István NINCS gond a minőséggel! Az amit láttál/láttatok ennél azért volt szebb, mert a saját szemeddel láttad! de az sem kizárt, hogy egy nagyobb gépre lenne szükséged (tükörreflexes)…

  2. Gratulálok! Több képen lehet látni a fény szempilláit!, és a felhő árnyékát! A túlpartra születni kell! Jókor jó időben – jó helyen!!

    • Igazad van Anett csak sajnos mi nem voltunk “jókor jó időben jó helyen”! Vannak szerencsés emberek akiknek csak születni volt nehéz a mondás szerint a többi megy magától . Hát ez számunkra nem adatott meg sajnos! Sok puszi

  3. Imádom az ilyen “mennyei” képeket! Az elismerés mindkettőtöknek szól, főleg ha vászonra is kerül ;)

  4. Nagyon szép volt ott a parton mindezt átélni, figyelni mikor változik az ég, a nap a felhők, festői szépség!
    A fotók minőségét illetően szerintem István kicsit szigorú önmagához,/ és egy kicsit a géphez is szerintem/ Mindíg a maximálisra törekszik, és bántja ha az nem jön úgy össze! Persze hozzáteszem én a fotózáshoz nagyon keveset értek, csak szeretem a szép fotókat!

    • Kösz Béla hogy megnézted,valóban szép volt, csak sajnos a gépem nem hozza az általam elvárt és remélt színvonalat, többet vártam ettől a típustól(finepix2950),sok fotóm van még amin gondolkodom feltöltsem vagy sem mert nem igazán vagyok a minőségükkel megelégedve.

Vélemény, hozzászólás?

