Tagore-sétány


Tagore-sétány

Reklámok

11 thoughts on “Tagore-sétány

  1. Rózsika ez a kép a kedvenc helyezmhez nagyon közeli. A rózsák még most is nyílnak füreden, igaz, hogy deresednek is, mindjárt megmutatom Nektek mennyire és hogyan :)

  2. A kedves rózsás sétány, több fotó is készült már itt, illetve egy rajz próbálkozásom is. Nagyon szeretem ezt a helyet is, bár nem tudok igazán rangsorolni, minden Balaton környéki tájnak megvan a maga varázsa, bája,és még hosszan sorolhatnám a jelzőket! Számomra a téli csak a hideg miatt nem olyan kedvező, de a látvány akkor is páratlan! Imádom minden évszakban!!!!

  3. Még én sem vagyok a második gyermekkorban… Az is lehet, még csak az elsőt élem …

  4. Lesz tavasz jövőre is, közvetlen a nyarat megelőzően. Ez Füredre is vonatkozik… :)

      • Én is remélem, de még el sem kezdődött a tél.
        Gyerekkoromba mennyire vártam a havat. Most nem,
        akkor talán még nem vagyok a második gyerekkorban.

    • Klárika, én szeretem a havat, annak ellenére hogy sarki házban lakunk és hóesés alkalmával kb 50 m járdát kell letakarítanom, és ehhez hozzájönnek még a belső járdák, kocsibeálló stb A havas táj, környezet viszont sokkal szebb mint az lekopaszodott őszi látkép

      • István! Valóban nagyon szép a havas táj. Szeretek benne gyönyörködni, de nekem már nem megy olyan jól a hólapátolás.

Vélemény, hozzászólás?

