Ilyennek láttam ma


P1330417

8 thoughts on “Ilyennek láttam ma

    • Mimi ! Igen most megy aludni.3km -t gyalogoltam Badacsonyörsről fotóztam de nem ez volt az elképzelésem.Ahonnan jobb lett volna oda nem tudtam bejutni,ha rászánom magam újra, a hegyre kell időben feljutnom :-)onnan biztos jobb lesz

      • Erzsike! Örülök neki, hogy így fiatalodsz! Én nem tudok
        gyalogolni, minden hova kerékpárral megyek.Igaz, hogy szegényt már völgynek is hajtani kell, de szeretem.

      • Mimikém! Nekem is fáj a “kereskedő” lábam,de ha nem megyek naponta attól félek még nehezebb lesz.Amióta szemüveges lettem nem érzem magam biztonságba a kerékpáron,mindig van valami baj ezért inkább megyek fotózni nem nyafogok :-) puszi

  1. Kedves Erzsike ! A fotód remek csak azt irigylem,hogy közelebb vagy a világ legszebb tavához mint én,vagyis a táj minden változását azonnal érzékelheted !

    • Igyekszem kihasználni,hogy itt lakom.Sokat sétálok a parton ,órákig el tudok nézelődni,olyankor mindig találok valami érdekeset.Amig dolgoztam nem láttam ezeket a szépségeket,most nyílott rá a szemem :-)

Vélemény, hozzászólás?

