Boldog péntek 13at mindenkinek!!!


Boldog péntek 13at mindenkinek!!!

Reklámok

13 thoughts on “Boldog péntek 13at mindenkinek!!!

  1. Beusom! Az ember öregszik sajnos hülyül is. Nem néztem a hozzászólások dátumait. Azt hittem a mai napra vonatkozik az egész.
    Bevallom boldog voltam, hogy Karcsi hosszú csend után szólt egy mondatot.
    Köszönöm, hogy megvilágosítottad az elmém!
    Hol voltam szeptember 13-án, mert akkor meg sem szólaltam. Nem baj! A puszi marad!!!!!!

  2. Hála Istennek, hogy mindenki épségben van!
    Hosszú idő után hallottam a Karcsi hangját!
    Végre Beusunk is egy kicsit beszédesebb lett.!
    Most megkeresem a 13.000.000.-t, hogy hova tettem , de ha csak 12.999.990.-Ft lesz meg akkor van valami ebben
    a péntek 13-ban!

  3. Minden rosszban van jó, összefutottunk Bélával a T.áruháznál :)
    Haza felé viszont belefutottunk egy balesetbe, így kerülni kellett. :( A jó, hogy nem mi voltunk az áldozatok :)

  4. Ebben az ügyben, hogy a Balatoniwiw megszűnése, igazolta magát a péntek 13. De tudjuk, nem ezen múlott, ez csupán véletlen. Ha egy hét múlva lett volna/20-án/ a péntek 13, akkor észre sem vesszük… :))))))))))))))

  5. Senki se szól meg én a babonákban amúgy sem hiszek. habár ha úgy vesszük, hogy a régi balatoniwiw péntek 13-án szűnt meg, azaz ma, akkor el kellene gondolkodni, hogy mégis van benne valami? :)

  6. Nem reklámnak szántam, csak a képen az apró betűt nem láttam, ahonnan másoltam :( Így legalább nem szólhatnak meg érte :)

Vélemény, hozzászólás?

