Előzetes


Reklámok

12 thoughts on “Előzetes

  1. Béla én hiszek benne, hogy meg lesznek a dolgaink ;) lehetne egy nyári biwiw találkozó méltó helye,még egyszer én is felkapaszkodnák arra a csodálatos helyre

  2. Erzsike! Egyik szebb mint a másik!
    Ami a meglepetést illeti, megvolt. Jó, hogy új esőbeálló van, a régi már több sebből vérzett. Csak legyenek meg a dolgaink… valahol, pl az erdészetnél, vagy akár máshol.

  3. Erzsike, megint hoztad a formádat! Köszönöm, hogy megosztottad velünk, hogy meglátsz mindent, amit sokan nem! Szeretünk érte nagyon! Bélának írtam, hogy lehet még nincs kész a hegyen a mű, csak Lacink elrontotta a meglepit, lehet pont a festménynek és a füzetnek köszönhető, hogy újjávarázsolták a beállót, ami valljuk be nem ártott. Én optimistaként remélem, hogy minden megkerül. :)

  4. Igen írt, én is nagyon sajnálom.Neki meg még jobban fájhat. Bélának ott volt a telefonszáma is.
    Nem értem miért nem hívták föl.legalább.

  5. Erzsike, nagyon szépek. Nem lehet választani és rangsorolni sem. Csoda jó a “Jégbarlang” meg a többi.
    Nagyon tetszettek a nádszálakra fagyott csillag virágaid is, még a múltban. Nem felejtem el őket.

    • Mimikém ,köszönöm. Ha ilyen idők lesznek biztosan találok csodákat megint ,de ma csak egy kicsit értem rá.Mire leértem a partra ,kisütött a Nap és hamar eltüntek a jeges szépségek ,de a napsütésnek is nagyon örültem .-) Neked is írt Béla,hogy lebontották az imádott hegyen a róla elnevezett esőbeállót??? nagyon szomorú emiatt

Vélemény, hozzászólás?

