Én ezt adom Nektek karácsonyra!


7 thoughts on “Én ezt adom Nektek karácsonyra!

  1. Marcsi Boldog Karácsonyt Kívánok Neked és Családodnak is: Anett . A videó gyönyörűűűű

  2. Sok Szeretettel Kívánok Áldott, Békés, Boldog Karácsonyi Ünnepeket Mindenkinek! Köszönöm Nektek, hogy létezik és él ez az oldal és én is itt lehetek, remélem a jövőben sokkal többet tudok Veletek lenni!

    Reményik Sándor: A karácsonyfa énekel

    Ha szűk szoba: hadd legyen szűk szoba.

    A szűk szobában is terem öröm,

    Gyúl apró gyertya ínség idején,

    Óh csak ne legyen sorsom bús közöny,

    Óh csak legyek a fény forrása én,

    Apró gyermekek bálványozott fája,

    Én az idegen, én a jövevény,

    Égő fenyőfa, égő áldozat,

    Akit az Isten ősi otthonából

    Emberek örömére elhozat.

    Csak rajzolódjék mélabús árnyékom

    Imbolyogjon a szűk szobák falán,

    Mindegy, hogy mi lesz velem azután.

  3. Köszönöm Marcsika! Én is kívánok Kegyelemteljes, Áldott, Boldog Karácsonyi ünnepeket MINDENKINEK !
    Aranyosi Ervin: Szeretetcsomag
    .
    Karácsonyra kis csomagot
    készítettem teneked.
    Ha kibontod, rád ömlik majd
    szívemből a szeretet.
    Szeretetem mindig árad,
    egész évben megkapod,
    csak szíveden nyisd ki
    azt a befogadó ablakot.
    Hagyd nyitva az ablakocskát,
    soha többé be se zárd,
    hadd kapja meg szereteted,
    a jóra éhező világ.
    Kitárt szívvel búslakodni,
    egyszerűen nem lehet.
    Mosolyogj hát, s megváltoznak
    körötted az emberek…

  4. Sok szeretettel kívánom mindenkinek a fenti sorokat! Most elköszönök,és karácsony után,újra itt leszek.Az Ünnep,nem attól szép,hogy így hívják,hanem attól,hogy mi milyenné tesszük! Szeretlek Titeket! Köszönöm,hogy a nehezebb napokban sem hagyjuk magukra egymást! Köszönöm,hogy itt lehetek,köszönöm,hogy vagytok!
    Békés,bensőséges napokat mindannyiótoknak! Marcsi

    • Drága Marcsi köszönjük a gyönyörű sorokat, mi is áldott, békés ünnepet kívánunk Neked, és ha már csak az ünnep után olvasod is, de nagy szeretettel küldjük dr. Papp Lajos szépséges versét!!! Köszönjük hogy ismerhetünk!

Vélemény, hozzászólás?

