Ezt találtam… Megújuló Szent György-hegyi esőbeálló


2013-12-20
Pályázati támogatásból, a Bakonyerdő Monostorapáti Erdészetének felügyeletével újul meg aSzent György-hegyi esőbeálló. A kék túravonalat érintő fejlesztések a Szent György-hegynek is javára vállnak.

lehetséges, hogy már a december 29-i Országos Túrára is használhatóvá válnak a létesítmények.

FEL A SZENT GYÖRGY-HEGYRE!

ÉVBÚCSÚZTATÓ GYALOGOS TERMÉSZETJÁRÓ TALÁLKOZÓ

Időpont: 2013. DECEMBER 29.

NEVEZÉS itt: Szent György-hegy, csúcskő, 10:00 – 13:00

Mindenkit szeretettel várunk!

1475823_547312902023720_38144608_n

http://www.hegymagas.hu/Special_Blog?cmd=post&id=149

Reklámok

3 thoughts on “Ezt találtam… Megújuló Szent György-hegyi esőbeálló

  1. Igen, ezt olvastam. Úgy történhetett, hogy miután ezen a napon, 20-án írtam Sallee Barbarának, Hegymagas Polgármester Asszonyának az esőbeállóról, ő érdeklődött a B.F.N.P-nál, ahol is az említett erdészetet jelölték meg illetékességgel, ami viszont akkor már nem volt elérhető. Ezután kerülhetett fel ez az anyag Hegymagas honlapjára, mert a “hírt” én szolgáltattam, nem tudtak róla. Ha tudtak volna róla az esemény/esőbeálló cseréje/ előtt, akkor a “kincsek” meglennének Hegymagason :)

Vélemény, hozzászólás?

