Szerelmem, Balaton


BOLDOG ÚJ ESZTENDŐT KÍVÁNOK MINDENKINEK!

 

Szerelmem, Balaton

Fonyódnál láttalak meg,
tündér-zöld Balaton,
felém jött mosolyod
a hullámzó habokon.
Fenyvesen akkor
tíz nap volt a tábor,
gyermeki szabadság,
öröm és mámor.

Azután szép lassan
felfedeztelek,
egyre inkább éreztem,
hogy te is szeretsz.
E szerelem immár
negyven éve tart,
úgy vagyunk egymással,
mint hullám és part.

Nem vagyok én más,
csak konok, hű zarándok,
kopott, fáradt lábbal is
tehozzád járok,
s amikor a tájad
ölébe vesz engem,
szívem ringatózik
édes szerelemben.

Világnak közepe,
istenélmény helye,
túlélés, remény
szelíd, szent fegyvere,
maradj meg vágyaim
dobogó hitében!
Akár csillag vagyok,
akár sár a mélyben.

Reklámok

7 thoughts on “Szerelmem, Balaton

Vélemény, hozzászólás?

