A csobbanásról.


24 41

8 thoughts on “A csobbanásról.

  1. Jó nagy rendezvénnyé nőtte ki magát, valamikor pár féleszű kezdte most meg minden tökös srác ott van a szeren, meg egy-két asszonyka is.

  2. Gratula. Melletted lévő szemüveges fickóval beszéltünk, Tiszakécskéről érkezett, már 10kor ott ácsorgott. Én belefagytam volna :) Hős vagy Laci, kár hogy nem tudtunk találkozni.

  3. Nagy hangulat lehetett, csodás élmény! Szívesen elmennék én is jövőre! Gratulálok Laci, ez igazi férfi munka volt! :))) Tavaly a jég!!! Hú arra emlékszem, az nagyon kemény volt!

  4. Fantasztikus vagy Laci! Minden elismerésem! Azért néhányaknak nem annyira őszinte a mosolya a képen :-))))

  5. A fotón egy fekete pöttyöt tettem a lábam elé.Kék fürdőnadrágban.Az első sorból indultam,hogy legyen lehetőségem fotózni,sőt utolsóként jöttem ki.Fantasztikus élmény volt,nem mint a tavalyi,mikor össze vagdosott a jég.Abszolút nem tűnt hidegnek viszont mikor kiment az ember vörös testtel úgy érezte akupunktúrás kezelésen esett át.Ajánlom mindenkinek!

Vélemény, hozzászólás?

