Csodák pedig vannak,avagy a nagy találkozás.


Ma délelőtt Szigligetre indulván eszembe jutott, hogy Béla meg kért ha Szent György hegyen járok megnézhetném mi lett a deszkák alá ragasztott ereklyéinek sorsa.A kisapáti oldalt választottam,mivel ez a rész még ismeretlen volt számomra.Sáros csúszós, egyáltalán nem  volt ideális a terep.A lényeg, az esőbeállóban megtaláltam Béla ereklyéit sértetlen állapotban.A vissza úton tervezgettem miként lehetne Bélával közölni,hogy minél nagyobb örömöt szerezzek .Mielőtt leértem volna a hegyről,a szőlő sorok közt előtűnt egy hátizsákos úriember.Kölcsönösen üdvözöltük egymást.Milyen kicsi a világ! Kasza Bélával botlottunk egymásba,

Reklámok

17 thoughts on “Csodák pedig vannak,avagy a nagy találkozás.

  1. Laci, köszönöm az akciót, és bocs., hogy “elrontottam” a meglepetést, amit számomra készítettél volna a matricás fotókkal…

  2. Mentem volna már decemberben, de még keveset tudtam a dolgokról. Szombaton kiderült a Ricsi által feltett Péter készítette képekből, a matricát megszerezni, ha ott van még, vasárnap kell, akkor van a legnagyobb esély rá.Hétfőn esetleg már lefestik, leszedik vagy valami hasonló éri. Mert úgy láttam, koszosak a deszkák, tehát a régiek. A találkozásról : Láttam, ott baktat egy úr, jobban nézem, hát ez a Laci! Messziről kiabálom a felfedezésem, közben azt is, nem ismersz meg talán, mert szőrösen még nem láttál… Így esett, hogy találkoztunk, merthogy Isten tervez, ember végez. Ebben az esetben :)

  3. Ez több mint csoda valami van a levegőben ami nem hagyja magára ezt a kis társaságot.

  4. Laci az önzetlen segítőkészségedről árulkodik, hogy az erekjék miatt “felszaladtál” a hegyre. Hála érte!

  5. :) ugye mondtam, hogy ne aggódjatok feleslegesen, és optimisták legyetek?!!! Béla a hegyen, mi meg Baján jártunk ismét…vége a szünetnek, költöztetés volt…

  6. Akkor már valami meg van az értékek közül. Remélem a Béla sem veszik el. Ilyen a nagy szerelem! akármilyen
    idő van útra kel, hogy rendezze a dolgoka

  7. Erre esküdni mertem volna,hogy a Béla útrakél……:) Volt valami utalásféle az egyik hozzászólásában,amiből erre következtettem.Sajnos nem szólt,pedig,ha megtette volna bizonyára van több segítség is……Béla!!!!

Vélemény, hozzászólás?

