Elhajítom a kishitűséget…


Nem szégyellem, hogy a könnyeimmel küzdök ezekben a percekben… Érzékeny ember lévén nagy élményt jelent nekem, amikor az emberek jóságát, tisztességét érhetem tetten… mint most is…

Percekkel ezelőtt beszéltem MARÓDI ZOLTÁN Úrral, aki az esőbeálló felújítási munkálatait vezeti / Construct-Two Kft. Sümeg /. A legmesszebbmenő reményeimet múlta felül, amit megtudtam tőle. Minden kincs megvan, és a munkálatok befejeztével visszahelyezi a helyére. Még a naplótartó dobozt is megjavítja, mert megsérült.

Bevallom, ezt nem reméltem. Abban bíztam csak, hogy valahová érte lehet majd menni, és ott átvehető. Ez esetre Pető Piroska felajánlotta segítségét, hogy érte megy és megőrzi.

Természetesen mindent megköszöntem Maródi Zoltánnak, aki még arról is tájékoztatott, hogy milyen munkálatok vannak még hátra, és megköszöntem Farkas Attilának, a Bakonyerdő Rt igazgatójának is, akitől megkaptam Maródi Zoltán elérhetőségét.  Piri felajánlott segítségét ugyancsak megköszönöm.

Úgy érzem, ma érdemes volt felébredni…

Reklámok

14 thoughts on “Elhajítom a kishitűséget…

  1. Szerintem Laci nem lőtt le semmit, az ő meglepetését én lőttem le azzal, hogy odamentem. Ő a matrica fotóját szánta meglepinek. De jól tettem, hogy odamentem, hisz egyrészt találkoztunk, másfelől a címke “hazatért”.
    Mindez független volt a további kincsek helyzetének alakulásától, azokat tekintve nagy bizonytalanság állt fenn. Az illetékes elérhetősége jött meg nehezen, de amint megjött és beszélhettem vele, már konkrétumokat is megtudhattunk. Ez utóbbi történt tegnap.

  2. :D szóval tényleg meglepi készült, csak Laci idejekorán lelőtte a poént! :) Boszorkányságom ismét beigazolódott, érdemes mindent pozitívan nézni!!! Annyira örülök!!! :D Tudtam, hogy ez egy nagyon szuper jó év lesz…nem lehet más, hiszen a Balatonon kezdődött!!! :)

  3. Látjátok! Vannak még emberek,és a csodákban “csak” hinni kell. Úgy gondolom lesz miről társalognunk szombaton…..:)
    JUHÉÉÉÉÉÉÉJJJJJJJJJJJJJJJJ!

  4. Igen, Klárimimi, emlékszem! “Jól csináltad” :) Karcsi, látod, vannak igaz mesék. Jó eredmény az 1:0 . Ricsi, Te is igyekeztél a dolgoknak utánajárni, köszönöm. Erzsike, igen, a remény megvolt végig…
    Laci, te már a készre mégy oda… :)

  5. Én annál inkább is örülök a jó hírnek,mert még csak fotókat láttam róla,de idén tervezzük a megtekintését és remélem sok élménnyel térünk majd vissza !

  6. Én annál is inkább is örülök a jó hírnek,mert még csak fotókat láttam róla,de idén tervezzük a megtekintését és remélem sok élménnyel térünk majd vissza !

  7. Még esti mesének is bizarr lenne, melyik kisgyermek hinné el, hogy ilyen létezik. Az élet most rácáfolt minden korábbi sztereotípiára, amit az emberekkel kapcsolatban alakítottam ki. Lesz miről beszélni a találkozón és talán még tervek is születhetnek. 1:0 az emberség javára.

  8. Bélám! Emlékszel , hogy ezt írtam nem régen itt egyik blogodhoz? Bízzunk az emberekben,
    talán őrzik a képet és a naplót, Most boldog vagyok, hogy valóban ez történt. Az átadáson érzem,
    hogy Te leszel a díszvendég!!!!!! Veled örülünk!!!

  9. Nagyon örülök,hogy ilyen fordulatot vett a dolog.Béla azt szokták mondani a remény hal meg utoljára.Az ilyen és ehhez hasonló esetek erősítik az ember emberbe vetett hitét.Mert vannak még jóérzésű emberek ,igaz hogy egyre kevesebben ,de vannak.Veled örülök

  10. Jaj végre! Volt miért annyit izgulni! Nagyon boldog vagyok hogy végre sikerült! Új fényében tekinthetjük meg az Esőbeállót és MEGVAN MINDEN KINCS! Nagyon bíztam benne, hogy minden rendben lesz! Köszönöm én is Maródi Zoltán úrnak és Mindenkinek!

Vélemény, hozzászólás?

