Balatonalmádiban, a kutya mellett…


… találtam mást is.

A vasúti aluljáróban fotókiállítás volt, talán azzal a címmel, hogy “Az én Balatonalmádim”. A kiállítók között ott volt Pászti György, korábbi biwiwes is.

A Balaton-parti, platánfás, óriási ligetben szoborparkot hoztak létre. A neve: “Kézfogás” Európa Szoborpark. Harminc új szobrot láttam hirtelen, de lehetett több is, csak nem volt elég időm.

Seregi József: HELKA című szobra már téli véd- köpenybe burkolózott, de így is szépnek találtam.

IMG_5807

 

A kismama viszont még nem volt téliesítve.

IMG_5813

 

IMG_5814

 

Fáskerti István egy másik szobrát is lefényképeztem, címe: TORZÓ .

IMG_5815

 

Bár a cím nekem nem tetszett, azt megállapíthattam, hogy a tartalom az szép kerek, és jól sikerült minden sallang elhagyása is.

A Balaton-part nyugodt volt, csendes, és szép.

IMG_5808

Reklámok

3 thoughts on “Balatonalmádiban, a kutya mellett…

  1. Érdekes nyár végén én is voltam Almádiban, az aluljáró kiállításon nem tűnt fel a Pászti György, ezek a szép szobrok pedig még nem voltak a helyükön. Folyamatosan kerülnek a talapzatra és ha végleg elkészül nagy látványosság lesz.

  2. A Világ Közepén mindig van valami, ami az örömünkre szolgál, ami kedves, kellemes, nekünk való élmény. Ez egy ilyen hely… :)

Vélemény, hozzászólás?

