Hány Biwiw van?


Hogyan is van ez?

Shidru fotóját ki osztotta meg a facebookkon, és ez a Biwiw melyik Biwiw, a régi vagy az új és a Shidru az facebookkos tag vagy biwiwes és hogyan is van ez? Balatoni Wiw néven vannak megosztva az anyagok, ki de az  a Balatoni wiw és miért nem mutatja, hogy ki osztotta meg? Pl X. Y vagy V.W. stb. Vagyis milyen Balatni wiwről van szó, és a facebookkon látható mindez, de ha mi vagyunk a biwiw akkor nálunk  miért nem? és még sok ehhez kapcsolódó kérdés merül fel bennem.

https://hu-hu.facebook.com/pages/BALATONI-WIW/174227319294785

23 thoughts on “Hány Biwiw van?

  1. Druszám !
    Hidd el nekem én vagyok az egyik legboldogabb hogy VAN EGY CSAPAT. Nagyon szívesen csinálom tovább,hiszen nagyon sokat köszönhetek nektek. Mindenben számíthattok rám,bár egy kicsit távol vagyok,de nem elérhetetlenül.

  2. Hány Biwiw van? Egy és a szombati találkozó óta úgy fest, hogy életben van és működik. Druszám senki sem mondta, hogy az a rengeteg munka felesleges amivel egy másik platformon népszerűsítesz, sajnos az Fb nélkül már nem lehet létezni. A levegő összetevője : oxigén, nitrogén meg az Fb:) Üdv mindenkinek!

  3. Kedves Mindenki !
    Igen valóban én vagyok aki a facebookon erőteljesen próbálkozik a megismertetésünkkel. Igen lehet hogy kevésnek tűnik a 173 tag. Erről sajnos nem igazán tehetek. Szinte minden héten kiküldök sorba az összes balatonos oldalnak egy ismertető levelet. Hátha megismertetnek általa is minket. Béla: vannak olyan “tagok”akik követnek minket és feltöltenek a mi oldalunkra is. Szerintem ezzel nincs baj (ahogy Raposa Erzsike is megírta,nagy köszönettel). De ha a többség úgy találja,hogy ne erőltessem,szóljatok bátran. Törölhetem az oldalt. Egyébként volt olyan levelem,hogy aki ebből a 173 tagból szívesen feliratkozott volna az oldalunkra is,de túl bonyolultnak találta,és inkább itt a fb-n maradt. Szívesen csinálom ezt a “háttér” munkát,de fejet hajtok a többség akarata előtt minden sértődöttség nélkül (aki ismer tudja hogy nem szoktam sértődni).
    Mindenkinek maradok nagy tisztelője.
    Szeretettel: Charlie

  4. Tisztára különcnek érzem magam, hogy nem leszek ott szombaton :(
    Nem bűn a FB-on lenni, ezt sosem mondtam, nekem sokkk volt, eltüntem, de most a Biwiw miatt regisztráltam újra, és határozottan megválogatom, hogy kiket ismerek ;) Pussz mindenkinek, az hogy mostanában csendesebb vagyok, a munkámnak, helyesbítve a honatyáknak köszönhető. Élek, vagyok, figyelek!!! :) Jó bulit szombatra, az infókból ne hagyjatok ki!!!

  5. #Béla:)
    Hogy mi a Balatoni WiW? Hát mi mindannyian! Tudod a csapat :D
    Szerintem meg jó, ha van mimnél több (mert ezt így kell, és lehet felfogni) reklámhordozónk, hogy oda (a nekünk fontos dolgokra és tartalmakra) ránk irányítsuk a figyelmet.
    Én is szoktam megosztani az FB-n anyagainkat, már a kezdetek óta (meg a Twitteren, az G+on még nem:)… Mindezt azért is, mert, aki nem tanulja meg ezen rendszereket használni, az nem tud hatékonyan kommunikálni a jövőben és nem fogja tudni magunknak, a csapatnak átadni e tudást, tapasztalatot.

    Mivel (ahogy ezt már sajnos az elmúlt évek találkozóin megszoktátok) nem tudok ott lenni a találkozón, mailban elküldöm addig mindenkinek a Balatoni WiW (értsd: Balatoni Ki Kicsoda) szerintem életképes jövőjére vonatkozó meglátásaimat illetve egy teljes struktúrát.
    Vegyétek úgy h eltörött kezem lábam, tollba még tudok mondani, de telefonálni sem mert a telefonom is ellopták…

    De nincs semmi baj, a fejem még működik: ezért csak így levélben küldöm majd… Ti meg megbeszélitek, kivesézitek, és majd jelzitek, hogy mi a helyzet! Én meg elfogadom a döntéseteket:)

    wiwA Balaton!

  6. Marcsi, ebben a mondatodban minden benne van! Ez jó cél, erre vágyik mindenki.

    “Olyan formában,hogy az “””intimitás”””is megmaradjon,tudjunk közvetlenebbül kommunikálni,de közben ami fontos a “köz” elé legyen tárva,valamint az is fontos,hogy mi magunk dönthessünk,hogy mi az amit meg szeretnénk osztani másokkal.”

  7. Nem türelmetlenkedtem, csak válaszoltam a “bűn”re. Hogy megakarom tudni ezt vagy azt, arra vonatkozott, hogy azért nyitottam ezt a beszélgetést.Nem arra, hogy még most is magyarázza meg valaki, hiszen már ezt be is ígértétek, és közben én is megfejettem ezt-azt.

  8. Nem mondtam, hogy bűn, látom, szinte mindenki ott van a régiek közül, három kivétellel, és valóban többen is vannak ők, mint itt a maradék. Viszont szeretnék tisztán látni, mi hogyan és miért, mi a biwiw, mi az ami nem, ami más balatoni klub vagy akármi. Talán az sem bűn, ha megkérdezem.
    Akkor a Charlie -féle biwiw az fb-n egy párhuzamos biwiw, és nem a tőbiwiwnek /ennek/ képviselete, mint gondoltam először.

    • BÉLA!!!!!!! Hát a türelem,nem a legfőbb erényed! Kértelek,nyugi…..:))))))))))))))))
      Sok minden szóba fog kerülni,de nem akarok sem én sem más erről itt,és ebben a formában írni,beszélni.Több ötlet van,mint már írtuk,de légy türelmes,és NE láss több problémát,mint ami van,és tulajdonképpen nem is probléma.Csak egy megoldandó feladat.Mindenkinek,aki itt van érdeke,és szeretné,ha ez a csapat együtt maradna,és fejlődne.Olyan formában,hogy az “””intimitás”””is megmaradjon,tudjunk közvetlenebbül kommunikálni,de közben ami fontos a “köz” elé legyen tárva,valamint az is fontos,hogy mi magunk dönthessünk,hogy mi az amit meg szeretnénk osztani másokkal.
      BÉLA!!!!!! NO PARA!!!!!!!!

    • Mimi! Hóakadály nem lesz ,innentől kezdve csakis rajtatok múlik. Nyilván jöhet közbe valami,de nem fog. Így állunk hozzá!
      Puszillak,és nagyon várlak Titeket!

  9. Ez a Balatoni WiW már a régi Biwiw-vel párhuzamosan is működött,Chalie osztotta meg ott a fotóimat,nem is egyett Nem értem mi a baj .Én is több balatoni oldalnak vagyok tagja, feltöltök képeket kommentelek ,sőt megosztom a nekem tetsző fotókat.Valahogy azt érzem ,hogy a FB-on “bűn” fent lenni ?Annak ellenére hogy “nem szeretjük” sokan vagyunk ott is régi Biwiw-esek.

  10. Azt gondolom, Charlie még most is kezeli azt az oldalt, és ő találta arra érdemesnek pl ezt a Shidru-fotót odatenni.
    A facebookkot persze meg kell majd tanulnia némelyikünknek (pl nekem), de ha a csapat az csapat, és az FB-n belül is meglesz a mi “szobánk”, és nem vagyunk ott útban senkinek, akkor jó lesz … Az nagyon jó, ha ötletekkel rendelkezünk…

    • Béla! Nos én sem kedvelem az FB-t de igazából bajom sincs vele.Lehet….SŐT !!!!!! ajánlatos zárt csoportot csinálni. Ennek vannak előnyei,de hátrányai is. Ezekkel én tisztában vagyok. Kezelhető. /// Nekem is van zárt csoportom a tanulóimmal.Azt csak a tagok olvashatják. Nos ki a tagok???? Akiket én oda alkalmasnak találok,és ha nem olyan a viselkedése simán törlöm a csoportból./// Megbeszéljük az összes lehetőségünket szombaton. és természetesen NEM kell aggódnod. Addig is írj valami szuper verset erre az alkalomra…….

  11. Én is úgy tudtam, hogy a Charlie druszám népszerűsítés miatt nyitott egy Balatoni Wiw csoportot a facebookon. 173 tetszikelő van az nem a világ de hamar fel lehet fejleszteni és akkor sokat segíthet az itt vagy a leendő helyünkön megjelenő anyagok minél szélesebb körben történő eljutásához. szóval vagy beszállunk az FB-be vagy gyakorlatilag megszűnünk, jelenleg ez a két alternatíva van, én is hozok egy ötletet szombatra. Üdv barátaim.

  12. Igen, azt tudom, hogy a facen ő rendezte a biwiwet. Úgy gondolom, az olyasmi volt, mintha konzulátus vagy nagykövetség lenne. Ezek szerint az még működik, és kerülnek oda anyagok. De hogyan kerülnek oda olyan anyagok, amik nem biwiwesek, hanem pl mint jelen esetben Shidru-fotó anyag?

  13. Nem azt a Charlie csinálta Anno ….. Így aztán nekem vannak erre ötleteim,de én ezt most nem szeretném kielemezni,de mindenképpen meg kell beszélnünk.

  14. Mi jelenleg POST BLATONI WIW néven létezünk. Balatoni Wiw volt a régi közösségünk, de az megszűnt, elveszett a Ning törlése miatt. Viszont ott van a régi emblémánk? Az már valaki másé? S ha most, jan. 7-én kerül fel valami,egy fotó, ami nálunk nincs jelen, az hogyhogy mégis van?

Vélemény, hozzászólás?

