Ott voltam én is…


… és aki még jönni tudott Balatonfűzfőn, Marcsinál a már nagyon is aktuálissá vált csapattalálkozón.

Már mindent elmondtatok, amit lehetett erről, és én sem tudok mást vagy újat mondani. Jó volt együtt, és ezzel  megalapoztuk a következő hasonló akciót. :)  Azon felül, hogy megbeszéltük a közösségi életünk internetes jövőjének lehetőségeit. Pár pillanat erről a két napról:

Csak vidáman

Csak vidáman

Fotós fiúk, mosolygós lányok

Fotós fiúk, mosolygós lányok

Marcsi verssel köszönti Lacit

IMG_6051

– Nem a kólát! – mondja Marcsi

IMG_6068

Nekem a Balaton ébren is, alvás közben is – azaz – Aludj csak, én majd álmodom –

IMG_6064

Mire jó a pohár talpa

IMG_6061

A születésnapos

IMG_6066

Kép alátámasztása üvegnyi borral

IMG_6062

Fonyódi jelenlévők is voltak…   a falon

IMG_6078

Azért picit fárasztó sokat enni, keveset inni

IMG_6071

Amit én elhatározok, az úgy lesz! Tehát a találkozásokban itt nem állunk meg…

IMG_6074

Búcsúzási pillanatok

IMG_6082

Estére hárman maradtunk, miután a többiek hazaindultak. Sikerült megegyeznünk az alvást illetően. Marcsi és Erzsike aludt az egyik, én a másik szobában.

Amíg ezen a napon, amikor is a társaság egymásnak örült, remek idő volt, másnapra szomorkás, esős idő köszöntött ránk. A nap első felét beszélgetéssel töltöttük, de délután tettünk egy sétát Balatonalmádiban.

IMG_6084

IMG_6088

IMG_6090

IMG_6094

IMG_6098

IMG_6095

IMG_6102

IMG_6127

IMG_6128

IMG_6129

Erzsike távozás után Marcsi még elvitt egy akarattyai kilátóhelyre is

IMG_6141

és megmutatta a strandot, ami közelébe tervezi a következő találkozót

IMG_6144

IMG_6146

És a balatonizálásnak ezzel vége is lett.   Egyelőre…

Marcsi, köszönet a szervezésért és a vendéglátásért, és mindenkinek  a találkozásért!

Reklámok

9 thoughts on “Ott voltam én is…

  1. Nekem pedig csak így jelennek meg. Szerintem az én szerk.oldalam még alapjáraton van, nem lett átállítva, ha lehetséges az egyáltalán. Szépen, sorban írom a szöveget vagy teszem fel a fotókat, ami pont kell, és persze a kurzort mindig ott hagyom, ahol folytatni szeretném, ahová a fotót akarom tenni. Ez pedig mindig a következő sor elején van. Én nem is tudnám máshogy csinálni.

  2. Legyetek szívesek áruljátok el a titkot,hogy tettétek fel a képeket,hogy így egymás után jelennek meg ,én csak galériába tudok több képet feltölteni .Ez a kérdés semmit nem von le a a csodálatos képek értékéből, és a sokáig nagyon jó emlékként megmaradó találkozás öröméből

  3. Csak ülök és nézem ezeket a fotókat, mi minden történt veletek ebben a rövid időben. sokszorosan kihasználtátok a lehetőségeket és még egyszer a profi szervezést nem hagyhatok ki.

  4. A képek nézése közben is pont annyira jól érzem, mint akkor ott, örülök, hogy ott voltam és találkoztunk.

  5. A “Világ Teteje”-t senki meg nem ússza,ha “”velem kezd””…….:)
    Nagyon jó képek,és jók a címek!
    Béla humora időnként páratlan!

  6. Az akarattyai kilátóhely a “Világ Teteje” néven ismert, a tájképi látványosságon túl arról nevezetes hogy itt találkoztunk először Marcsival.

Vélemény, hozzászólás?

